Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мохун С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Бачинський Ю. Г. 
Високотемпературна воднева проникність сплавів на основі металів V групи [Електронний ресурс] / Ю. Г. Бачинський, І. І. Сидорак, Р. І. Іваницький, С. В. Мохун, П. В. Басистий, В. В. Федоров // Наукові нотатки. - 2011. - Вип. 32. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2011_32_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.455 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мохун С. В. 
Організаційно-методичні шляхи в реалізації завдань професійної підготовки майбутніх учителів фізики при проведенні лабораторного практикуму в курсі загальної фізики (розділ "Механіка") [Електронний ресурс] / С. В. Мохун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.539 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мохун С. В. 
Викладання фізики і педагогічна майстерність викладача [Електронний ресурс] / С. В. Мохун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.771 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Федчишин О. М. 
Методичні можливості застосування експериментальних задач для розвитку винахідницької та дослідницької діяльності учнів [Електронний ресурс] / О. М. Федчишин, С. В. Мохун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2018. - Вип. 24. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2018_24_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.514 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мохун С. В. 
Астрономічні спостереження та методика проектування сонячного годинника [Електронний ресурс] / С. В. Мохун, О. М. Федчишин // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2018. - Вип. 24. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2018_24_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 895.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Федчишин О. М. 
Тестові завдання міжпредметного змісту для формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики [Електронний ресурс] / О. М. Федчишин, С. В. Мохун // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_23
Виходячи з потреб сьогодення, актуальними є проблеми підвищення результативності навчальновиховного процесу в контексті формування й розвитку ключових компетентностей, однією з яких є природничонаукова компетентність, як невід'ємна характеристика сучасної особистості. Наразі пріоритетною є ідея підвищення статусу природничої освіти, посилення природничого складника в освітніх програмах тому, розкрито проблему формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики; розглянуто визначення природничо-наукової компетентності та основні завдання її розвитку у процесі навчання фізики. У науковому дослідженні розглядаємо особливості природничо-наукової компетентності та її формування шляхом використання тестових завдань міжпредметного змісту; обгрунтовуємо доцільність їх використання в процесі навчання фізики. У процесі дослідження були застосовані такі методи: теоретичні - аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних, науково-популярних та прикладних джерел з проблеми дослідження. Подано приклади тестових завдань міжпредметного змісту з розділу "Механіка", які сприяють реалізації компетентнісного підходу та формуванню природничо-наукової компетентності учнів в процесі навчання фізики, а саме учні здійснюють наукове дослідження - спостерігають, висувають гіпотези, перевіряють їх, формулюють відповідні висновки, розв'язують завдання проблемного характеру. Висновки: процес розв'язування запропонованих тестових завдань міжпредметного змісту (розділ "Механіка") забезпечує здійснення дослідницької діяльності; активізацію пізнавального інтересу учнів; інтересу до пізнання навколишнього світу та можливості експериментального вивчення фізичних процесів, явищ та законів у живій природі, що забезпечує формування природничо-наукової компетентності учнів у процесі вивчення фізики. У подальшому планується розробка завдань міжпредметного змісту з інших розділів фізики, які забезпечуватимуть реалізацію компетентнісного підходу в освітньому процесі. Виходячи з потреб сьогодення, актуальними є проблеми підвищення результативності навчальновиховного процесу в контексті формування й розвитку ключових компетентностей, однією з яких є природничонаукова компетентність, як невід'ємна характеристика сучасної особистості. Наразі пріоритетною є ідея підвищення статусу природничої освіти, посилення природничого складника в освітніх програмах тому, розкрито проблему формування природничо-наукової компетентності учнів на уроках фізики; розглянуто визначення природничо-наукової компетентності та основні завдання її розвитку у процесі навчання фізики. У науковому дослідженні розглядаємо особливості природничо-наукової компетентності та її формування шляхом використання тестових завдань міжпредметного змісту; обгрунтовуємо доцільність їх використання в процесі навчання фізики. У процесі дослідження були застосовані такі методи: теоретичні - аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних, науково-популярних та прикладних джерел з проблеми дослідження. Подано приклади тестових завдань міжпредметного змісту з розділу "Механіка", які сприяють реалізації компетентнісного підходу та формуванню природничо-наукової компетентності учнів в процесі навчання фізики, а саме учні здійснюють наукове дослідження - спостерігають, висувають гіпотези, перевіряють їх, формулюють відповідні висновки, розв'язують завдання проблемного характеру. Висновки: процес розв'язування запропонованих тестових завдань міжпредметного змісту (розділ "Механіка") забезпечує здійснення дослідницької діяльності; активізацію пізнавального інтересу учнів; інтересу до пізнання навколишнього світу та можливості експериментального вивчення фізичних процесів, явищ та законів у живій природі, що забезпечує формування природничо-наукової компетентності учнів у процесі вивчення фізики. У подальшому планується розробка завдань міжпредметного змісту з інших розділів фізики, які забезпечуватимуть реалізацію компетентнісного підходу в освітньому процесі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 863.443 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Федчишин О. М. 
Окремі аспекти реалізації політехнічного навчання у шкільному курсі фізики [Електронний ресурс] / О. М. Федчишин, С. В. Мохун // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 1. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_1_17
У XXI ст. в Україні набули актуальності проблеми щодо підвищення практичної спрямованості шкільної освіти та оцінювання результативності навчання з позиції компетентності учнів як інтегрованого результату навчання. Суспільство потребує людей свідомих, цілеспрямованих, діяльних у побудові свого життя, соціально активних, здатних до індивідуальної творчої роботи, спрямованої на перетворення дійсності та самих себе. Сучасна молодь повинна бути готовою до використання сучасних технічних надбань цивілізації, вміти безпечно їх використовувати, бути екологічно свідомою, швидко адаптуватись у мінливому світі технологій. Освіта повинна забезпечувати адекватність потенціалу трудових ресурсів техніці, технологіям, методам управління виробництвом, які сьогодні оновлюються дуже швидко. Саме політехнічна освіта є одним із базових компонентів загальної освіти, без якого неможливий всебічний розвиток людини, а відновлення політехнічного навчання продиктоване потребами часу та має загальнодержавне значення. Тому, розглянуто проблему підвищення якості шкільної фізичної освіти через реалізацію політехнічного навчання в процесі вивчення фізики, формування в учнів технічних знань та умінь, які відповідатимуть рівню науково-технічного прогресу. Впровадження "політехнічного навчання" здійснюється як через зміст навчального матеріалу, так і через різноманітні форми та методи навчальної діяльності. У процесі дослідження застосовано такі методи: теоретичні - аналіз, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних, науково-популярних і прикладних джерел із проблеми дослідження. Розглянуто дидактичні можливості застосування технічних задач у шкільному курсі фізики як засобу реалізації політехнічного навчання, розкрито їхні функції та роль у формуванні політехнічних знань та умінь; виокремлено завдання задач технічного змісту; сформульовано вимоги до них; наведено приклади задач технічного змісту з окремих розділів фізики, які сприяють підвищенню ефективності навчально-виховного процесу, забезпечують формування як ключових, так і предметної компетентності учнів, успішне застосування знань у різних життєвих ситуаціях. Встановлено, що процес розв'язування запропонованих завдань технічного змісту забезпечує здійснення дослідницької діяльності; активізацію пізнавального інтересу учнів; інтересу до пізнання навколишнього світу та можливості експериментального вивчення фізичних процесів. Реалізація політехнічного навчання в освітньому процесі створює можливості для особистісного самовизначення та самореалізації учнів, для здійснення професійного вибору учнів відповідно до їх інтересів, здібностей, нахилів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.189 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Федчишин О. М. 
Методичні основи використання PhET-симуляцій у процесі вивчення фізики [Електронний ресурс] / О. М. Федчишин, С. В. Мохун, П. І. Чопик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2022. - № 1. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2022_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Федчишин О. 
Віртуальний фізичний експеримент як засіб удосконалення фахових компетентностей здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Федчишин, С. Мохун, П. Чопик // Фізико-математична освіта. - 2023. - Т. 38, № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2023_38_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 647.47 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського